21 Temmuz 2009 Salı

Tam Ortasındayım ...MFÖ

"Nasılda mecburmuşuz sabretmeye sevmeye öğrenmeye" ne kadar da doğrudur bu söz ... Bu şarkıyı ne zaman dinlesem gözlerim doluyor ...O anda oluyorum bir an, hıçkırarak bağırarak ağlamaya başlıyorum, arkasını dönüp bana kafasını duvara vuruyor...Sanki bir hata yapmışız gibi, sanki bir suç işlemişiz, o ya da ben ...Oysa ayrılıktan, hasretten, bir arada olmanın şimdi ve bir kaç gün sonra bir arada olunamacağı bilindiğinden atılmış sesli çığlıklardır onlar...Dinle tekrar bu şarkıyı diyorum..Gözlerimiz doluyor ..O gelmiş, ben gitmişim ...Ben onu nasıl beklemişim bir yolun dönüşünden o beni nasıl ...."Ömrümüz ayrılıklar toplamıdır" ...Ve yine başka bir şairin dediği gibi " Sevgileri yarınlara bıraktık çekingen, saygılı, tutuk"



Tam ortasındayım yağmurun karın soğuğun ortasındayım
Nasılda paylaşıyor insan isterse
Nasılda birmiş meğer hasretler
Nasılda mecburmuşuz sabretmeye sevmeye öğrenmeye

Tam ortasındayım yolun koşunun ortasındayım

Tam varıyorum ki hedefe bir yenisi başlıyor
Bu oyun hep aynı değişmiyor
Hala devam hala figan
Hemde bile bile

Hiç yorum yok: