29 Temmuz 2009 Çarşamba

seni tanıdığımı sanırdım aslında hiç tanımamamışım
ama tanıştık biz seninle
ama tanışmanın neresinde kaldığımızı yada neresinde sonlandırdığımızı bilemiyorum..
ama bildiğim bi şey var ,,

Önce sıfatlar tanışır

Sonra Şahsiyetler

Sonra Nefsler

Sonra Yürekler

Ve sonra RUH lar, ve diğer tüm tanışmaların amacı Ruhların tanışmasına zemin hazırlamak içindir.
,,,

Bana yönLendiriLmiş bir soru vardı_ Ne düşünüyorsun (?)

bana doğrulttuğun namLuyu suratına yöneltmeme izin verir misn ?
_ve acaba sen;
yüzün caddeye bakan pencerenin camına yaslıyken ,
Sen, bir sabah küçük evinin camından sokaklara düşen yağmura bakarken,

çok… çok merak ediyorum…

… “Ne düşünüyorsun?”

ben mi ?
ah ben..
Ben uzun zamandır düşündüm gaLiba .

yanıt mı ?

Yalnızlık: Maddenin -kişinin- en yalın hali, en güzeli.
Eş: aynı olan, aynısından yaratılan.

Hiç yorum yok: