13 Mayıs 2008 Salı

October'07 - Dream in dream without you

Bozcaada'da actim gozlerimi az once... Sabahin ilk gun isiklari iceri suzulmus. Tahta panjurlarindan iceri giren isik suzmeleri, bembeyaz islenmis Amerikan patiskali perdeler, insanin icinde eski zamanlardaymis hissi verse de yuzunun canliligi sana dogru dondugumde dagitiyor o havayi ... Usulca gozlerin aciliyor, nasil sana baktigimi hissettiysen yine...Delice gulumsuyorsun, en cok buna asigim ben iste, uyanir uyanmaz bana gulumseyen gozlerine, bana baktiginda mutlu gordugum gozlerine ...
-Gunaydin; diyorum ...Cilve yapip homurdaniyorsun, belli ki oyun istiyorsun, seninle oynamak istiyorum ama yapamam cok huzunluyum bu sefer ...
-Gitmek istemiyorum, beni birakma diyorum; Anlamiyorsun ne dedigimi, sadece sikica sariliyorsun.
-Birakmam, olene kadar yanindayim; diyorsun.

- Simdi olduk mu peki biz. Neden yanimda degilsin?
-Yanindayim ya ...
-Degilsin ...Biraz sonra uyanacagim ...Uyanmak istemiyorum...Bu odanin icinde seninle olmek istiyorum...

Biraz sonra o buz gibi suyun icindeyiz ...Dalmisim; sana o istedigin tasi cikarmaya calisiyorum...Bir turlu cikaramiyorum yine...
-Hadi cikalim, cok soguk, usuteceksin; diyorsun. Usutecegimden endislenen tek insan, annemden baska...Olsun, diyorum burda kalmak seninle, hic bitmesin bu an...Gri bulutlar, yagmur basliyor, su sicak, sana sarilmisim, kaniyorum bir anda, sariliyorsun bana, bak oluyorum diyorum...
Gidiyorsun...Gitme diyorum, gitme....Bak oluyorum ....Arkani donup gulumsuyorsun sadece ...Bu gozleri seviyorum ben bana mutlulukla bakan ...
Simdi sanirim ikimizde olmus olmaliyiz, diyorum. Cunku yoksun yanimda....

Hiç yorum yok: