9 Şubat 2008 Cumartesi

Muhteşem hissetme sendromu ...




Hani hiç bir sebep yokken içiniz kıpır kıpır olur mu ?? Saçma sapan gülümseyebilir misiniz evin içinde terliklerinizi sürüye sürüye. Camdan dışarı bakıp, derin br nefes alıp kuştan, böcekten, çiçekten mutlu olduğunuz olur mu ?? Ben biliyorum gelecek cevapları ...Aşktandır aşktan diyeceksiniz .... Hiç değil ...sevgili okuyucular.. Bu yazarın gayet aklı başında, aşık değil ( olsa güzel olurdu ama :) ) , ama içim içime sığmıyor. Üstelik hala gribim, geçmiş değil, hala dışarı çıkabilmiş değilim, kendime çok sinirliyim neden hasta olduğum konusunda ama, bu tabi kızınca kaybolan bir şey değil, bir inatçı ki bir de ...Geçmedi, geçmemeye kararlı...ama ben ne yapıyorum...Zehir etmiyorum kendime bu durumu ....

Londra'da hava son 2 gündür muhteşem ...Bugün Waterloo'da, Tower Bridge-London Bridge arasında, Liverpool'da, belki Hyde Park'ta, belki Nothing Hill'de muhteşem yürüyüşler yapılabilirsiniz. Her yeri park olan bu şehrin aşıklarla dolu olduğunu unutmayalım, adımbaşı öpüşen bir çift, insan gıptayla bakıyor. Ben mutlu oluyorum onları görmekten, evde olmaktan da şikayetçi değilim, Louis Armstrong dinliyorum, balkonumun kapısı açık, zaman zaman bize yüzünü göstermekten kaçınan zarif güneş ışığını büyük bir misafiperverlikle içeri davet ediyorum hayır yatıya kalsın istiyorum ama ne mümkün tabi ... Netice itibariyle bugün Londra'da yapılacak çok şey var ... Marketlerden, tube'den uzak durup nehir kıyısı taraflarına koşar hızla gitmek...tahminimce bugün deli gibi kalabalıktır, malum burdaki insanoğlu biliyor güneşin kıymetini...Ben de kendimce eşlik ediyorum açık balkon kapımdan onlara Louis Armstrong dinleterek ...hoş benim kadar hoşlanırlar mı bilemem ....

Çok güzel hissediyorum, aşktan, sevgiden değil, yaşayabilmekten dolayı, bu güzel havayı içime soluyabilmekten dolayı, bahçemdeki minik papatyalardan dolayı, yemyeşil parklardan, masmavi gökyüzünden dolayı ....Aysel'imin doğum günü ve de ...Nasıl mutlu olmayayım ki ...Nice mutlu yıllara tekrar güzellik, bugün ben sana senin kadar güzel bir hediye vermek isterim ama mümkün değil...Ancak naçizane sevgilerimi yolluyorum...İyi ki varsın

Zaten ;

Beni bu güzel havalar mahvetti,
Böyle havada istifa ettim
Evkaftaki memuriyetimden.
Tütüne böyle havada alıştım,
Böyle havada aşık oldum;
Eve ekmekle tuz götürmeyi
Böyle havalarda unuttum;
Şiir yazma hastalığım
Hep böyle havalarda nüksetti;
Beni bu güzel havalar mahvetti.

Orhan Veli KANIK

Photo : Müge ALEV

2 yorum:

Adsız dedi ki...

Kiskandirmak gibi olmasin ama bugun de hava muhtesemdi. Biran once iyilesin bu guzel havalar durmaz hep boyle. :)

Müge ALEV dedi ki...

İyileştim iyileştim çıkıp üstteki fotoğrafları çektim hatta, hani şu döndüremediklerimi :)