15 Şubat 2008 Cuma

Mimlendik mimleneli :)


Ben dostlarımı ne kalbimle, ne de aklımla severim... Olur ya.. Kalp Durur... Akıl unutur... Ben dostlarımı ruhumla severim.. O, ne durur... Ne unutur.. ( Mevlana )

Olur ya bir gün 'mim'lerler seni diye öğüt vermeyince büyüklerimiz, böyle kalakalıyorsun. Ne yapılır, başa gelen işe... İşte artık ne içinden gelirse .. 'mim' aslında mimlenmekten( sobelenmekten) ya da ( işaretlenmekten) öte ..Elif-lam-mim'i de getirebilir akla ...Kur'an'ın ilk heceleri ... Onun ötesinde bana göre ingilizcedeki karşılığı 'notice' dır ki bu çok çok hoşlandığım bir kelime ...

Bu gidişle ben yine kendimi bloğumla eşdeğer bir kısır döngünün içinde bulacağım. Mimlendik, sevgili Mete tarafından (http://www.ingilteredefteri.blogspot.com/), eğer bu meşale ise ben de mimliyorum, Bilge ile 'yi (http://www.bilgeile.blogspot.com/)

yoksa siz bizim mimlemek isteyip de mimleyemediklerimizden misiniz ? demekten alıkoyamıyorum kendimi, mimlediğim bir Safranbolu fotoğrafı ile de son veriyorum bu mimlenme yazısına :))

Sevgiyle ...

Photo: Müge ALEV

3 yorum:

Adsız dedi ki...

Siz hemen yazinizi yazip topu atmissiniz bakiyorum, ben iki gun arastirmak zorunda kaldiydim "mim" nedir, "mimlenmek" nedir konusunda. :)

Müge ALEV dedi ki...

çok utandım şimdi :( Araştırmadım değil ...Hatta Mevlana ile ilgili bir şeyler buldum :S Aslında güzel de ifade ettiğimi düşünüyordum... Tamam kabul ediyorum, gençliğime, toyluğuma, acemeliğime, ve de değerli affınıza sığınıyorum :) Yüzsüzlük yaparak biraz sanırım :)

Adsız dedi ki...

Soylemek istedigim benim cahilligimdi! Mimlemek nedir bilmiyordum da onu arastirmistim. Ben begendim sizin yazinizi.