13 Kasım 2007 Salı

Giderken ....


Bu blog böyle oluşmayacaktı aslında, öncesinde çok düşünülen, ciddi bir isim arayışına girdiğim, kafa patlattığım, olmayan bloğum için ara ara notlar aldığım, cesaret de edemediğim aslında, bir alan burası. Ve artık var... Tam da ben giderken ...
Belki de en olması gereken zamanda ... :) Arkamda bıraktığım o kadar güzel şey var ki, söylenenlere göre gittiğimde de bir o kadar güzel şey yaşanacak ve yine geride kalacak... Yazacak çok şey vardı, olacak, şimdi de yazılacak işte. İşte tam bu noktada "bir kısır döngüdür hayat çember üzerinde yürürken" diyorum :) Her ne kadar olmuş, olacak, olması gereken şeyler yaşamımızı bu tekdüzelikten çıkarsa bile yine de kısır döngüdür diye düşünüyorum.

Ben genelde yazacağım ve hep yapmayı sevdiğim şeyi yapacağım, duymaktan çok hoşlandığım müzikleri paylaşacağım :), şarkı sözlerini kimi zaman da. Ben olacağım, gittiğim, gördüğüm yerler olacak, hissettiklerim olacak daha ne olsun ki :)

Beni yazmaya cesaretlendiren Bilgem'e teşekkürü bir borç bilirim. Yazmaya yeniden başlamama sebep olan hislerime de elbette ...

Üretken değil, değişken karakterli, ben gibi bir bloğa, hoşgeldiniz. :)

Sözler uçup gitse bile, yazılar kalıcı olsun diyelim.

8 yorum:

bilge dedi ki...

teşekkür ne demek, kendinize teşekkür edeniz;)
bu arada yine yapmışsınız efenim yapacağınızı, zaten duygusallığım üstümde :( üstüme gelmeyinn ühüüüüüüüüüüüüüüü

Müge ALEV dedi ki...

ben de seni seviyorum :))

Guru dedi ki...

Tebrik ederim canım ya çok güzel olmuş :)

Müge ALEV dedi ki...

Çok teşekkürler Gür'cüm :))

Recep Hilmi TUFAN | rehitu.com dedi ki...

Nereye gidiyordunuz da yazdınız acaba bu yazıyı? Yoksa bu blogun öncesi var mıydı? Bu ilk yazı değil mi?

Müge ALEV dedi ki...

Evet; bu ilk yazimdi ...Blogun oncesi yok. Buraya simdi yasadigim yere geliyordum. Ingiltere'ye ...

Recep Hilmi TUFAN | rehitu.com dedi ki...

Anladım efendim. Teşekkürler...

Müge ALEV dedi ki...

Rica ederim ... Keyifle okumaniz dilegiyle ...